Semester :)

Nu har jag varit extremt dålig på att uppdatera här känner jag men har haft mycket annat som gått före. :) Just nu har ju jag och Andreas semester och rustar upp en gammal 745a som vi ska använda till att sova i på raceweek :P.
I morgon kanske det bär av till dalarna och sen bär det av till raceweek på onsdag och sen är det bröllop och sen blir det Öland så det är fullt upp men ska försöka slänga in lite bilder lite då och då :) Här är i alla fall lite bilder från speedwayen vi var på i tisdags, dackarna - rospiggarna.


Kommentarer
Postat av: MissMian

Snygga foton! Saknar di massor här hemma!

2010-07-23 @ 19:26:08
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: Pappa

Har försökt ringa dig men kommer inte fram,

hoppas du har det bra på semestern

Kram pappa

2010-07-24 @ 14:53:49
Postat av: erika

Hej! jag behöver lite hjälp, mina flikar vägrar att hamna bredvid varandra, dom staplas bara på varandra!

Tänkte att du kanske kunde hjälpa mig :)

tack på förhand!

2010-07-24 @ 15:32:54
URL: http://funtoaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback