God morgon

Nu är jag vaken och känner mig faktiskt lite hungrig så blir nog frukost som gäller dock inte ägg kanske men var bara en passande bild jag hade :P. Igår åt jag en fralla och en tallrik med flingor på hela dagen men idag hade jag tänkt att börja äta ordentligt så jag kanske kan orka mig till skolan i morron. Igår gick jag och la mig för att vila nån halvtimme mitt på dagen det blev visst inte att vila en halvtimme utan att sova runt 4a timmar istället. Får hoppas att jag är piggare idag.
Har dock inte orkat med någon redigering på Ericas bilder än. Skolan måste gå före också och eftersom jag planerat att jag skulle ha pluggat massor denna helgen så lär jag ju få försöka orka komma igång med något pluggande överhuvud taget idag.

Kommentarer
Postat av: Neha

Gud vilken söt:D

2010-03-16 @ 00:38:46
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback