Magsjuk =(

Tror jag åkt på någon slags matförgiftning för det känns inte som maginfluensa men det ända jag åt igår var typ skolmat... Hmm sjuk av skolmaten? Vet inte kommer iallafall inte käka skink och potatisgratäng på länge. =P. 
Aja efter att ha varit vaken hela natten och sovit och ätit lite nu på morgonen så mår jag mycket bättre i alla fall. Nu ska jag lägga mig och glo på lite film, därför jag startade datorn. Bilderna från igår blev jättebra men som ni kanske förstår så har jag inte orkat fixa något med dom än.

Kommentarer
Postat av: Neha

Usch vad tråkigt=/

Krya på dig=)

2010-03-13 @ 13:50:53
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Morbror Lasse

Krya på dig Sara!! Kom ihåg att dricka mycket

2010-03-13 @ 17:13:03
URL: http://lasseochnoy.blogspot.com/
Postat av: Agneta

Hej Sara!

Tråkigt att du är sjuk, hoppas du kryar på dig snart. Emma och Johanna är hemma över helgen så vi har varit i Tranås och hälsat på mormor idag. Vilka fina bilder du har lagt upp här på bloggen. Du måste vara en riktigt duktig fotograf!

Hälsningar från din faster Agneta

2010-03-13 @ 19:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback