ERCup & SPVM Kinnekulle Ring 15-16/5 2010


Villy Zelinskis(stavas?) lotus. Helt klart en av de snyggaste bilarna i helgen enligt mig.


Nu är jag hemma från en helg fylld med racing har suttit i tidtagningen men har hunnit smita ut ibland och ta lite bilder i alla fall. I lördags var det ERCup(långlopp) i 6timmar och idag och igår på eftermiddagen har SPVM-bilarna kört. Ganska mycket spännande bilar var det med t.ex en grymt snygg Ford GTD 40(som jag tyvärr inte har någon bild på) och om någon gillar Mazda Mx5 så skulle ni varit på kullen i helgen för där har det kryllat av dom. Kommer fler bilder från både ERCupen och på SPVM-bilarna någon annan dag.
Skulle nog själv helst velat vara på våler i helgen dock. Där har bland annat shortcart och GT kört skulle varit riktigt kul att kollat på GT eftersom jag missar norska GT klassen när de kör på kullen när det är raceweek.
Aja har varit grymt kul i helgen ändå men nu är jag SUPER trött så nu ska jag soova och morgon är det plugga matte inför nationella som gäller hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback