Elmer & Alfred


Modeller: Elmer & Alfred Fotograf: Jag

Bjuder på en liten syskonbild På Elmer och Alfred. Nu är de nationella proven i svenska gjorda och bilderna till projketarbetet är inlämnade till tryckeriet... Såå skönt! Har även skickat iväg endel beställningar av foton som föräldrarna ville ha till framkallning, så nu känns det som jag är ikapp tiden igen :).
Dock kommer två helger utan Andreas nu kännas lite ensamt tror jag men sen när vi ses igen så är det ju iväg på julbord på en kryssning som gäller så de lär nog bli kul :).

Kommentarer
Postat av: elsamaja

Hej

Jag är scrapkompis med din mamma, ¨så det var så jag hittade hit.

Helt fantastiska foton, charmiga, vackra, ja allt!!



Tack för att jag fick titta in.

2010-11-20 @ 10:30:16
URL: http://elsamajarun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback