Alla borde ha en egen vampyr...

...men min tänker jag inte dela med mig av! ;D ♥
Bilden är till ett fotoprojekt i skolan. Vi fick välja uppgift själva men fotoläraren uppmanade oss att testa saker vi inte är "så säkra på". Jag bestämde mig för att testa en sak jag tycker är jätteintressant som jag inte är så insatt i och känner att jag skulle kunna utvecklas massor i nämligen lite mer extrema redigeringar. Så jag har redigerat Andreas till min alldeles egna vampyr!
Kan ju lägga till att han inte var ett dugg sminkad vid fotograferingen, är dock inte riktigt nöjd med blodet från munnen men som sagt jag testar för att utvecklas så kom gärna med tips! ;)



Modell: Andreas Foto & Redigering: Jag


Kommentarer
Postat av: Alexis

Fantastisk fotoblogg vännen! Du har stor chans att kamma hem 500kr från nelly.com



Spana in min tävling på http://ekkis.se/2011/april/tavling-for-fotobloggare.html



Ha det bra

2011-04-14 @ 11:35:08
URL: http://ekkis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback