Bilsport Performance & Custom Motor Show på Elmia 2011

Dagarna på Elmia har som vanligt varit superkul! Jag orkar inte skriva så mycket om de eftersom jag är så trött efter alla dagar med lite sömn så lägger upp lite bilder istället. Utomhusshown var ju det stället där vi jobbade så därför har jag mest bilder därfrån dock ångrar jag att jag glömde ta med mig rätt objektiv


Såhär kan det se ut på ett ganska folktomt elmia precis innan öppning


Dessa två bilderna har jag lagt upp pågrund av att jag älskar lacken på dom. På lastbilen älskar jag de detaljrika tigerungarna och Corvetten älskar jag inte pågrund av döskallen utan pågrund av att den är helt matt.


Tvungen att lägga in två bilder på sötsyster som kom på besök igår också. På den vänstra bilden sitter hon på en Formula Basic och på högra bilden så står hon med den lilla racingbilen Rorri.

Nu till bilderna från utomhusarenan där jag spenderade mesta delen av tiden (resultatet har dock blivit en knallröd näsa, men man ska ju inte klaga på det fina vädret! :) )


Varje show inleddes med lite rök från denna fyrhjulingen.


Sedan kom Matti Tepsa och stylade lite med hans Kawasaki


Sen var det dags för den stora stjärnan som var Terry Grant. Grym kontroll på bilen hade han!
Det blonda huvudet på bilden längst ner är på Andreas kusin Li som åkte med, även jag fick åka med på två hjul under en av showerna i helgen.


Under lördagen var det även inne en mustang och driftade lite som uppvärming inför kvällen då det var drifting i tre timmar inne på området.


Under lördagen och söndagen inleddes även showerna med att Matti och Terry flögs in med helikopter, måste säga att jag gillar denna bilden.


Avslutar med en bild på Andreas och en på mig, fångade ju Andreas på bild utan att få en rygg för en gångs skull.

Bilderna har ingen logga men jag hoppas att alla förstår att de inte ska ta någon av bilderna ändå, vill ni låna någon bild så maila och fråga i sånna fall :). Alla bilder är tagna av mig förrutom bilden på mig som är tagen av Andreas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback