Emelie & Ronny


Modeller: Emelie & Ronny Fotograf: Jag

En söt bild på ronny min "halvkusin" och hans flickvän. Det var bland de sista bilderna jag tog hemma i studion i Tranås innan översvämmningen. De sista var studentbilderna på mig, Hanna och Linda. Vet inte om jag glömt att lägga upp dom här också, heh hade visst ett gäng bilder som jag trodde jag hade lagt upp här men som jag hade missat.
Idag fixar jag för fullt med bilder från alla senaste race och rally och sen ska de upp på hemsidan tilsammans med mycket nya förändringar som kommer komma upp där inom kort. Ikväll ska vi sedan bort på middag till några med Andreas familj, låter jättemysigt tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback