En annorlunda dag...


En sötisbild som jag tog på jobbet idag på lilla Nora
(bilden har inget med att dagen var annorlunda att göra).

Idag har varit en väldigt annorlunda dag. Den började med ett spännande möte som gick superbra, sedan blev det Ikea sen var det dags för mig att dra till jobbet men precis innan så ringer Andreas farbror och säger att Andreas farmor har fått åka ambulans in till akuten. Så efter jobbet var jag på akutmottagningen där Andreas och hans föräldrar i princip har spenderat hela dagen, nu har Andreas farmor fått ett rum där och mår bättre men de vet fortfarande inte vad det är som har hänt. Sedan blev det pizza(för andra dagen i rad) eftersom ingen var så sugen på att laga mat och nu så ska jag sova för i morgon är det upp och jobba igen som gäller.

Kommentarer
Postat av: MissMian

Oj, hoppas att hon mår bättre nu! Kram <3

2011-08-05 @ 18:43:17
URL: http://missmian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback