Dan före dopparedan


Modell:
 Johanna Fotograf: Jag

I morgon är det Julafton och i onsdags blev jag 19år! :)
Nu är jag i min lilla hemstad Tranås och idag kommer min kusin Johanna som ni ser på bilden över hit med familj. Som jag skrev tidigare fyllde jag 19år i onsdags. Strax före det så gjorde jag också mitt första besök nere i diket(det är halt på de mindre vägarna med de kassa vinterdäcken som satt på Andreas bil) men det gick bra med både mig och bilen sen vet jag inte hur diket mår då jag inte tänkte åka ner i det igen bara för att kolla ;).
Aja nog om det, i födelsedagspresent fick jag lite allt möjligt mest pengar och presentkort sen fick jag lite saker till bilen, en liten plattång, kläder och en bok m.m. Boken som handlar om redigering kommer jag nog att göra ett eget inlägg om sen när jag läst lite. Det är en bok av en av mina favoritförfattare nämligen Scott Kelby, här har jag skrivit om några tidigare böcker som han skrivit.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

God Jul Sara! kram från oss!

2011-12-23 @ 13:55:02
URL: http://www.mathildahofling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback