You make me feel so oh boy !


Foto: Jag Modell: Jag

Nu är Sara på G igen efter att ha varit sjuk en vecka. Idag har jag varit i studion och testat nya bakgrunden och eftersom modellen fick förhinder så fick jag ta lite självporträtt istället ;). I morgon ska jag ha modell för en dag fotograferingen i studion, hela 6modeller så många har jag aldrig haft på en dag men det ska bli grymt kul! 3 av modellerna är killar också vilket är något jag knappt fotograferat tidigare så det ska bli lite extra spännande.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

WOW! Grymt snygg bild!

2011-01-15 @ 22:05:34
Postat av: Annika

wow, coolt och snygga bilder på modell dagen. Hur gör du det med spegeln?

2011-01-16 @ 21:40:15
URL: http://wilanand.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback