Midnattssolsrallyt 2011



Här är en bild från midnattssolsrallyt förra lördagen, kommer att komma fler sen tyckte det var kul att göra en lite gammaldags redigering på denna bilen. Har fixat massor idag med bland annat min hemsida dock är den inte klar än ska fixa lite till med den men det kan dröja ett tag till innan jag uppdaterar den för nu jobbar jag torsdag fredag sen kommer Smilla, Mamma och Dick hit från Tranås i helgen och då ska vi bland annat till Grönan, efter det ska vi till raceweek sen så får vi se om det blir några uppdateringar på hemsidan efter det :).

Kommentarer
Postat av: Guevacci - Blog of Awesomeness!

hehe kanske det ;) kul du hittat hit! jarå, det var mitt sista provjobb sist du var där så nu väntar ja bara på svaret om ja får jobbet ;)

2011-07-21 @ 14:34:04
URL: http://guevacci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback