Mixa


Modell: Mixa Fotograf: Jag

Igår kom jag till Tranås efter 6 timmars bilfärd(tog 3h genom sthlm) och i morse så låg denna söta dregelhunden  och halv sov hos mig (när hon egentligen hade uppgiften att väcka mig), mysigt! Idag var Andreas också här tillsammans med hans föräldrar. De hade med sig en släpkärra och hämtade ett skrivbord och en bänk som vi ska ha i lägenheten. Ser verkligen fram emot att få upp ett skrivbord där så jag får ha min lilla "egna hörna" som jag kan sitta och fixa i.
Har fått försäkringspengarna från översvämningen nu förresten, dock bara 70% på de dyra sakerna som blixtar bakgrund o.s.v. sen får jag resterande 30% när jag köpt sakerna och skickat in kvittot. Vet dock inte hur jag ska göra med allt att skicka en ny beställning efter bakgrund och det nu känns lite onödigt eftersom jag inte har tillgång till någon lokal att ha studion i just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback