GRATTIS TILL...


Modell: Mamma  Makeup: Martin Fotograf: Jag


...VÄRLDENS BÄSTA MAMMA SOM FYLLER 40år IDAG!!!!!! :D

Jag har varit väldigt osocial här visst men har lite att göra, har precis kommit igång med företaget o så och nu sitter jag med bilder från 8st fotograferingar kvar att redigera och några fotograferingar på G framöver då de flesta vill ha bilderna till julklappar så gäller det att skynda på så att de hinner titta och välja bilder o sånt.
Är i princip klar med bilderna från modell för ett tag dagarna i alla fall ska bränna ut de sista på skiva och sen blir det att handla frimärken i morgon så att jag kan skicka dem också. :)

Vi har börjat att få in en hel del bokningar till den 9 december med modell för ett tag också så vill ni bli fotograferade innan jul så är det dags att passa på, för jag tänker inte jobba så mycket senare än vad det redan är bokat till. ;D Så passa på! Vi bokade in att vi ska ha en modell för ett tag dag 21januari idag också så vad jag vet så är det fritt att boka hela den dagen än så länge! :)

Kommentarer
Postat av: MissMian

Tack älskade du! <3 Du och Smilla är världens bästa döttrar och jag är så lycklig över att ha er! <3

2011-11-03 @ 08:05:23
URL: http://missmian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback