Julmarknad


Nu är det snart jul! Och visst börjar det kännas mera jul nu när adventsljusstakarna är framme och vi hade till o med snö här en kväll som i och för sig försvann dagen efter men ändå.
I söndags så stod jag på Alundas Julmarknad och visade upp lite bilder och bjöd på pepparkakor och visitkort :)
Och trotts att det blåste och spöregnade(och haglade) hela dagen så var det faktiskt en del folk som vågat sig ut i alla fall så jag tycker att det gick superbra!
Dessutom så stod jag bredvid en jättetrevlig tjej som hade gjort stora julbockar, så när jag kom hem hade jag med mig en stor julbock till lägenheten. Andreas blev jätteglad även fast vi inte hade någonstans att ställa den så nu står den på bordet som finns ute på vår inglasade balkong, ser superkul ut! Får ta en bild på det någon dag och visa, ska även slänga i en ljusslinga på bocken så att han syns i mörkret ;)
Anledningen att jag inte bloggat på senaste tiden är för att jag har varit sjuk, och senaste veckan och helgen har jag jobbat så när jag har kommit hem så har jag inte orkat att sätta mig här för att jag har varit så trött men nu är jag bättre i alla fall! :)
Idag är jag ledig men har en mängd bilder att redigera så det är bara att sätta igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback