Här bor vi del 1 - Sovrummet

Här kommer en bild på sovrummet, hihi tänkte dra ut på det lite så tar ett rum i taget ;)


(såg ett litet misslyckande i panoramabilden nu men men det är förhoppningsvis bara jag som stör mig på det)

På bilden över är som sagt sovrummet, lite slarvigt bäddat kanske men men...
Det finns lite kvar att göra i detta rummet och det är dels att fixa en ny gardin, jag vet precis vad jag vill ha men har inte hittat den någonstans än bara.
Sen så har vi inte riktigt bestämt oss för om vi ska ha en canvastavla över huvudändan av sängen eller om vi ska ha en TV vid fotändan. Vi får väl se lite vad vi bestämmer oss för, en tavla är ju helt klart snyggast men en tv i sovrummet skulle ju inte vara helt fel. :)

Kommentarer
Postat av: Malin www.mwphotos.se

svar: Tack! Håller med! ;)

2012-01-04 @ 09:23:18
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback