Moa #1 Modell för ett tag


Modell: Moa Smink: Alexandra Hår: Linn Fotograf: Jag

En bild på jättesöta Moa som var med på vårat modell för ett tag i december! :) Hon och hennes kompis(kommer bild på kompisen senare måste bara kolla så att hennes mamma godkände att vi använder bilderna innan) var på idolfinalen samma kväll så de blev stylade och fotograferade innan de åkte dit och tittade. Superkul tycker jag de var såå fina! :)
Nu ska jag hoppa in i duschen sedan ska jag in till stan och shoppa lite och hämta Andreas som är på jobbet.
Måste bara tillägga att Andreas var helt underbart gullig igår! Jag har haft ont i bihålorna och igår när han kom hem hade han varit på apoteket och handlat massor av saker som de hade rekommenderat och varit hos hans mamma o pappa och hämtat någon spray som de hade en oöppnad av. Och idag mår jag sååå mycket bättre, tack älskling! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback