Jag lever och mår bra! :)

Hej o hå nu var det lääänge sen jag uppdaterade här... Jag har mått dåligt och haft förkyldning på förkyldning och inte haft så mycket ork över att skriva här efter jobbet. Men nu mår jag kanon! :D Och påtal om kanon så har jag nydligen köpt en ny kamera en Canon 7d blev det(haha sämsta ordvitsen...).
Aja mycket har hänt sen sist i alla fall jag har bland annat varit på lite Racing och förra helgen var jag på ett bröllop och dop som ni kommer få se bilder från sen. Fina Mathilda H och Andreas R gifte sig och lilla Gösta döptes. Här under är göstas doptavla som jag gjorde, glömde att fota den ordentligt innan jag slog in den så får bli en "digital bild" istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback