Bröllopsporträtt, Jessica & Morgan 27/8 2011

Flera fina bilder från Jessica och Morgans bröllop, de var sååå fina!
Har en bildserie kvar sen från kyrkan. Ser faktist fram emot sommaren 2012 nu och hoppas på att fotografera något bröllop då. Jag ser ju inte mig själv som en bröllopsfotograf, det tog tid innan jag fotograferade mitt första bröllop och jag hade fått frågan om att fotografera bröllop tidigare men tackat nej pågrund av det stora ansvaret man har på sig som fotograf en sån dag. Första bröllopsfotograferingen blev faktiskt en överraskning då min kusin hade ett överraskningsbröllop på ett dop jag skulle fotografera.
Nu så har jag kikat tillbaka på mina bal och bröllopsbilder och börjar känna mig mer o mer säker så hoppas på minst ett bröllop i sommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback