Besök från min lilla favorit!

Modell: Smilla Foto: Jag
Sötsyster på bilden som jag tog när vi var på lekplatsen utanför vårat hus,
tycker att hon är så söt när hon ser lite sådär filosofisk ut.

I helgen har min underbara lillasyster Smilla varit på besök tillsammans med mamam och Smillas pappa.
Underbart söt syster är det jag har! :) I lördags var vi på Leo's Lekland här i Uppsala och det kan rekomenderas! Hon var supernöjd med dagen och även vi andra hade kul! Dock är det som ett litet träningspass att klättra runt i alla små gångar, speciellt för Andreas som är så lång. Har lite nya saker på G nu med företaget, glöm inte kanonerbjudandet nu i sista minuten innan studenten ;)

Kommentarer
Postat av: Malin Wallberg [ www.mwphotos.se ]

svar: Tack Sara! :)

Inte omöjligt, hon köpte den förra året inför min student! ;)

2012-06-15 @ 11:34:42
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback