Sjuk!

Har varit dålig sen i lördags men höll mig pigg så att jag kunde leverera bilder i söndags i alla fall så det blev klart. Var några som jag skickat bilder till och en förälder som inte dök upp som sa att hon skulle komma, får se om hon hör av sig eller om jag ska ringa henne och höra vart hon togvägen. Men i alla fall så är 7 bebisar klara och bilderna är levererade till föräldrarna och 1 som ligger och väntar.
Sen nu har jag 3 bebisar som inte är färdiga som jag fotograferat nu. En är färdigredigerad ska bara bränna skivan en är snart klar och en är min kusin som jag lovat ska få skivan denna veckan men lite bilder jag tog på henne under graviditeten också. Så innan söndag ska jag vara klar med alla bilder jag tagit hittills
Och sen nu har jag 2 eller egentligen 3(den tredje jag skriver om under) bebisar kvar att fotografera.

Aja tillbaka till att jag är sjuk, har haft feber och varit hemma från skolan idag och hostar och snorar massor så ställer nog in med den 9dagars(!) bebisen som jag skulle fotograferat i morgon. De är ju jättekänsliga när de är nyfödda så sjukdom är inte det första jag vill utsätta bebisen för.
Istället fotograferar jag nog bebisen senare när mitt "schema" är lite lugnare, mitt i projektarbetet så håller jag ju på att tar körkort och samtidigt har jag en hel del plugg att göra. Så den bebisen kommer nog inte vara med i mitt projektarbete men har ju redan en 11dagars bebis så det är nog lugnt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0