21/9

Idag har jag varit på biblioteket i Tranås och pratat med dom om utställning. De var jättetrevliga och pratade och kom med idéer var jag skulle ha den och sånt. Dock är det ganska litet på biblioteket och inte så jättegott om plats men får se lite hur jag ska ha det där. v. 49-51 ska jag i alla fall ha utställningen i Tranås stadsbibliotek :).
 Den 11 och 12december är det julmarknad i Tranås också så det är ganska perfekt. Ska kanske be loppisarna här i Tranås sponsra med ramar eller köpa in ramar från loppisarna här. Dels för att det är svindyrt med ramar annars och sen är det ju lite miljövänligt att återanvända också.

Kommentarer
Postat av: Åsa Ölund

Jag är imponerad!!! Både över din arbetsinsats, innehåll och tidplan hittills!

Bra jobbat!

Glada hälsningar från åsa

2010-09-23 @ 09:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0