18 år ! :)

NU ÄR JAG ÄNTLIGEN 18 ÅR! Eller ja fyllde ju egentligen den 21:a men blev inget inlägg då men nu ska jag uppdatera iaf :).
Jättemycket fina paket har jag fått bland annat: 

  • Kläder
  • En ny mobil
  • Reflexskärm
  • Boken digitalfoto den tredje delen med Scott Kelby (fått de andra två förra och förrförra året, de är sååå extremt underbart bra eller rättare sagt han är så extremt bra författare! Ska göra ett inlägg om dom sen när jag läst mer i denna boken som just nu ligger i mitt knä.)
  • En externhårddisk 1tb(behövdes!)
  • Lite övriga saker till studion som klämmor och fårskinn m.m.
  • Mascara
  • Sist men INTE minst, avskrivning på lånet som jag tog av pappa för att kunna köpa mitt objektiv i våras/sommras :P.
  • Och alla körkortspengar + mer pengar som sitter på sparkontot får jag ju inte glömma heller :)

Tror jag fick med det mesta där iaf :). Teckningar och halsband som Smilla har gjort glömde jag juh dock o de e ju nästan de finaste presenterna eller hur ?
Blev lite bildlöst men känner att jag inte riktigt hinner hitta/ta någon blid som passar till eftersom jag nu ska fixa iordning med de sista julklapparna, i morgon är det ju julafton ;).


Kommentarer
Postat av: Malin

svar: Jo då, det har hon allt! :D:D

2010-12-23 @ 13:51:23
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad fick du för mobil nu då? ;)

2010-12-23 @ 14:03:46
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Malin

svar: Haha ja, asnice! :D

Haha förstår det, du får spara? ;)

2010-12-23 @ 16:08:20
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback