Sigge "fjant" Brehmer

¨
Min GAMLA gubbe! :) Ganska svårt var de att få någon bra bild med tanke på att han rörde ganska mycket på sig och man kunde inte hålla selen hur som helst eftersom han ÄLSKAR att bita i kopplet.

Idag har jag lyckats vara ute och gå med SiggeFjant(han kallades fjant när han var liten) i sele. När han var liten älskade han det och var jätteduktig på att hoppa men sen tror jag han har blivit skrämd av något för han har fått typ som panikryck de senaste åren jag försökt ha honom i sele.
Idag lyckades jag dock ta på han selen hur lugnt som helst och sen var han jätteglad och hoppade omkring som om han inte hade gjort något annat. Han åt till och med och rengjorde sig, det visar ju att han trivdes :). Skönt att han kan vara ute något i sommar i alla fall. För något år sen så bet han ju sig ut ur uteburen han fick sitta i om dagarna så då fick han ju vara inne hela sommaren sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback