Kärlek <3

En bild på min underbara pojkvän från när vi var på Kanarieöarna. Det var så härligt att strosa runt där i sanden på öknen och bada i vågorna. Andreas som aldrig varit utomlands trivdes hur bra som helst och jag tycker att denna bilden(som också är min bakgrundsbild på datorn) symboliserar det väldigt bra :)
Älskar den killen! :) <3
Vet att det varit väldigt dött här men har varit iväg på semester nu i två veckor nästan eller ja... Först var vi på Kanarieöarna sen kom vi hem jobbade lite och sen åkte vi och jobbade på elmiamässan där vi hjälpte till på utomhusshowen. På Elmia fotograferade jag även en hel del och jag har nu bilder att leverera till ganska stora namn som Chip Foose och Terry grant :) Ni kommer självklart att få se dessa bilder framöver. Snart snart kommer jag också att avslöja lite om den spännande saken jag skrivit om tidigare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback