6/12 utställningen är uppe !

Utställningen är uppe! :)
Utställningen är i Tranås stadsbibliotek 6/12 - 27/12 fram till jul alltså sen plockar jag ner den måndagen efter julafton. Den 11/12 (på lördag) kommer jag också vara lite på biblioteket under dagen för att locka in besökare som går utanför under julmarknaden.
Jag vet att det kanske inte är världens finaste utställning men jag hoppas att bilderna är tillräckligt fina för att "ta över" lite. Bordet och duken är väl inte heller det finaste men de hade inget annat på biblioteket. Däremot så är jag grymt nöjd med ställningarna speciellt om man jämför med de jag skulle kunnat ha haft som var två stora hemska skärmar från kommunen.

Idag har även Tranås tidning varit och intervjuat mig och i morgon ska jag till Tranåsposten och bli intervjuad, det tycker jag är kul! :)

Hoppas att du(Åsa) också kan åka ner någon dag eller något för att komma och titta på utställningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0