24/11

Idag har jag stressat ihjäl mig som en galning för att försöka ha något bra att sätta bilderna på under utställningen och att ha något sätt att frakta de på. Sen efter att ha fått lov att låna en stor ful ställning av kommunen mot att jag kan frakta dom så pratade jag med pappa om han kunde hjälpa mig genom att hyra en släpvagn.
Sedan säger han att en av hans kunder(han har en lackering) kan göra liknande snyggare ställning med när till mig istället... TACK PAPPA!!! Så nu ska han beställa det i morgon så blir två ställningar 2m höga 1,5m breda med nät i så man kan sätta bilder på båda sidorna. Såå skönt att ha de klart! Nu känns allt klart inför utställningen eller ja inte allt men känns som att jag vet att allt kommer att gå bra. Ska bara ta ledigt måndagen den 6december för att sätta upp utställningen också men det hoppas jag att det inte ska vara några problem.
I morgon ska jag hämta fotona från adalls också, får inte glömma att fråga om deras logga på usb då med så jag kan ha med den i broschyren De 14 bilderna kommer att gå på 800kr.

På fredag skulle jag behöva vara i expon på mitt hål går det bra Åsa? :).
Tänkte göra en "affish" i capa med 10x15 bilder och bokstäver i folie eller något under där det står hur gamla bebisarna var så det finns någonstans där man kan läsa om hur gamla bebisarna var när fotona togs. Tror du det fungerar?
Annars skulle det kanske fungera med sånt där "klistermärke" papper som man skriver ut på sen sätter under om inte foliemaskinen fungerar asså?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0