21/10

Idag så har jag varit på Adall grafiska i Linköping och pratat med Maria Tidvall. Jag blev ju inte lite glad när jag fick reda på att de sponsrar mig och det blir betydligt billigare än jag hade trott. Dock så kommer de nog bli lite dyrare än hon sa för jag sa att jag hade lite mindre ramar än vad jag har insåg jag nu när jag kom hem men ska maila henne när jag har alla ramarna och på ett prisförslag. Har ju räknat med att lägga ut endel pengar själv utöver de 500 vi får från skolan om det nu skulle behövas.
Nu ska jag snart till udda ting här i Tranås såfort de öppnat och kolla om de har lite ramar till mig sen ska jag sätta mig och designa lite CD-etiketter och göra iordning en "broschyr" som folk kan titta i när de kommer till utställningen.

Ps. Fick säga nej till en fotografering igår för nu har jag satt stopp på riktigt. Men hon ville ändå ha sitt barn fotograferat men den lilla tjejen ska inte vara med i projektarbetet och får betala för sig :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0