27/10 Fotografering av Siri 10 månader och Kevin 11 dagar


På bilden ser ni lilla Siri :)

Idag har jag egentligen inte varit så pigg men kunde inte ställa in två fotograferingar så har fotat ändå. Siri 10 månader var först ut och hon kunde gå(!) mitt projekt är typ räddat med det. Hade tänkt att ha en bild på 1åringen när han går men han har inte börjat med det än så var skönt att 10 månadersbebisen gjorde det i alla fall så jag har någon gå bild. De bilderna blev i alla fall jättebra.
Sen kom kusinen med Kevin och hela familjen, fotograferade lite familje- och syskonbilder på dom också. :) De bilderna blev också jättebra så är jättenöjd med dagens fotografering.


Uppdaterat:
Var bara tvungen att slänga upp en bild från när jag tog familjebild på kusinen och barnen. Hahaha inte för att det har något med projektarbetet att göra egentligen men blv en så kul bild när William kröp iväg samtidigt som lilla Kevin nös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0