4/10 - Buuus i studion... Fotografering av Kimberly 8mån + 11 dagar

Har haft fulltös i studion i nästan 1 och en halv timma idag. Har nämligen fotat lilla busan Kimberly som idag är 8mån + 11 dagar. Haha vad vi har skrattat åt henne krypa åt ena hållet sedan krypa åt andra sen vägra vara utan nappen o.s.v. Men såå söt och jätte duktig så nu har jag massor av roliga bilder att redigera!
Blev många bra bilder på henne. Vet dock inte vad för slags bild på henne jag ska använda, har när hon står(lite halvt), sitter, kryper och hennes små söta tänder. Blir att se lite vad jag får för bilder på de andra barnen också.

Har pratat med woffe idag också han kände någon på ett tryckeri i Linköping som han trodde jag skulle kunna få bra priser hos så ska dit och prata me dom någon dag. Adalls grafiska tror jag de hette.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0