27/9 - Redigering av Ellen och Isabell 4månader + 27dagar

I helgen har jag stått ute i regnet när jag jobbat på racing så nu sitter jag hemma och är förkyld, mindre bra. Men istället för att bara ligga och sova så tänkte jag fixa till min projektplan. Dock lite svårt eftersom jag inte är helt säker på vad jag ska skriva. Tror tidsplanen är ganska klar i alla fall.
Har redigerat lite bilder som jag tagit på Ellen och Isabell till projektarbetet i alla fall. Dock är jag inte så jättenöjd med ljuset på de oredgierade bilderna så nu på de första bilderna så är det ganksa mycket redigerat men hoppas att det inte behöver bli lika mycket på de som kommer senare. Man lär ju sig med tiden. När jag fotade dehär två var det ju faktiskt bara 3e gången jag använde mig av min studio. Och jag har ingen riktig bakgrund utan några ihopsydda filtar som sitter fast med silvertejp på väggen än så länge.

Här är lite av de redigerade(oredigerat till vänster redigerat till höger) bilderna på båda två. Den längst ner av dom tror jag det blir på utställningen sen.

Tog även bilder på dom som deras föräldrar ska få sen. Här är några av de bilderna på Isabell

Här är några av de bilderna på Ellen. Hennes storebror var också där så blev lite bilder på dom två tilsammans också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0