3/12 klart !?

Idag får jag räkna mig själv som klar helt enkelt... :) Egentligen har jag nog inte så mycket att oroa mig för, är brocshyrerna som inte är klara för att det blev inte bra med de jag skrev ut när jag skrev ut dubbelsidigt i skolan igår... Marginalerna blev olika på de olika siderna, jättekonstigt. Men har två stycken som konstigt nog blev bra så istället för att lägga ut dom så att folk får ta så ställer jag upp dom så kan folk titta i dom sen lägger jag ut visitkort istället sen får jag fixa riktiga broschyrer senare, har skrivit ut dom nu ia alla fall. Utställningen ska ju ändå vara i 3 veckor så saknas det första dagen gör det nog inte så jätte mycket.
Var och tittade på skärmarna till utställningen igår också, de var jättefina gämför man med kommunens så är de en dröm! :P Man kan plocka isär dom också så de är jätte smidiga att sätta upp och ta ner och fraka. TACK PAPPA! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0