Puuuh



Ja här har de varit tyst under lovet men sen jag kom hem från Andreas i måndags så har jag inte gjort annat än att hållit på med projektarbetet... Har redigerat ca.200 bilder nu och imorgon ska det levereras bilder. Ska spendera dagen i morgon i studion och så ska folk få komma dit och hämta deras skivor med bilder och en lapp medans jag tar med mig datorn och pluggar pålite annat och redigerar lite fler bilder till projektet. Men såå skönt att vara klar med bilderna som ska levereras i morgon.
På lappen står det såhär:

Tack!

Tack för att jag fick fotografera BARNETS NAMN till mitt projektarbete.

Fotoutställningen kommer att vara på Tranås Stadsbibliotek. Jag sätter upp utställningen på måndagen den 6/12 och sen kommer den att vara uppe enda till julafton så det är bara att komma och titta. Den bilden som är här är troligen den bild som jag kommer att ha på ert barn på utställningen.

Jag skickar med en skiva med bilderna på BARNETS NAMN och vill ni ha förstoringar eller julkort eller liknande så är det bara att höra av er. Skickar med en liten prislista på skivan. Kom ihåg att om ni ska ha bilderna till jul så får ni höra av er ganska tidigt för att vara säkra på att de ska hinna beställas och levereras i tid.
Är det något ni undrar över är det bara att höra av sig. Tar även emot fotograferingar mot betalning om någon vän eller släkting undrar eller om ni vill ha fler bilder när barnen har blivit lite äldre. Skickar även med an sån prislista på skivan.

Hoppas att ni är nöjda med bilderna och åter igen TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0