21/10 Fotografering Agnes 1 mån + 28dagar



Igår fotograferade jag lilla Agnes som är nästan två månader. Det gick sådär kände att min fantasi var lite borta igår dock så kanske inte blev så jätte roliga bilder Den över känns helt okej men vet inte om jag ska ha några bilder där inte själva barnet syns på än.
Igår fick jag även mail från adall där de svarade att priset blev 1000kr för fotona. Får verkligen hoppas att Trygg kan tänja lite på gränsen när det gäller pengar för känner att jag egentligen inte har råd med att lägga ut en 1000 lapp på fotona. Men jag visste ju att det skulle bli dyrare 500kr och egentligen är det väldigt billigt för att få bilderna tryckta på ett tryckeri, då vet man ju att det blir rätt också.
De behövde bara två-tre dagar på sig också så är inte så bråttom som jag trodde att skicka in bilderna.
Idag ska jag iväg och fota Lilla Kevin och Siri. Kevin är 11 dagar och Siri är 10 månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0