22/10



Igår var jag och fixade ramar, de översta bilderna är från de loppisarna som står under. Den som är under de översta+ en ram till är ramar som jag köpt från loppisar, den runda ramen köpte jag igår(för 10kr) och den andra som inte är med på bild är en loppisram som jag har haft tidigare.
La in bilden med ramarna från boisloppan igen också här under så det är lättare att se vad för storlekar och så jag har på ramarna.

Storlekarna är(räknade inte med i mm på alla de är lite avrundade för att de ska bli smidigt):

2st 50x70
4st 50x40
2st 50x35
2st 43x35
1st 41x31
2st 30x40
2st 35x28
2st 33x28
1st 30x25

Ska nog bara ha 17 av de 18 ramarna men bestämmer det lite närmare tror jag.
Nu ska jag skicka iväg ett mail med vilka storlekar jag vill ha på fotona till adall grafiska så får väl veta ungefär hur mycket det kommer kosta någon gång nästa vecka, har också fixat lite med en broschyr men den har inte blivit klar än, vet inte om jag ska skriva ut den själv eller inte än heller, det lär väl gå åt några stycken under en utställning på tre veckor. Tänkte be om lite tips från Trygg under nästa grak lektion gällande dom.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0