Världens finaste fotobok, från önskefoto! :)



För ett tag sen så fick jag hem en superfin fotobok från Önskefoto, och ärligt talat, det är den finaste fotoboken jag sätt! Jag är supernöjd då jag tidigare alltid varit missnöjd med någon liten detalj i varje fotobok jag beställt tidigare(från andra företag) men just denna var perfect, även leveranstiden då den tillomed var snabbare än det står på hemsidan!
Det var också superenkelt att göra fotoboken, i och för sig har jag inte världens mest avancerade layout men testade lite på skoj att göra en med lite andra layouter också och det var jätte enkelt, det jag gillar är att man kan göra så mycket ändringar själv och en väldigt fri design. Man kan även välja att använda egna bilder på framsidan vilket jag helt klart tycker är värt. 
Sen var färgerna UNDERBARA! :) På en av bilderna under ser ni hur snyggt med färgerna i boken, GRYMT! Jag ångrar dock att jag hade så mycket svartvita bilder då de som var i färg blev så coola.
På något sätt känns boken även väldigt lyxig vilket jag tycker är super då jag ska använda den för att visa upp den för kunder. Efter att jag vågat släppa den(har blivit lite för förtjust i den så vill inte lämna ifrån mig den än) så ska den sedan hamna nere hos frisören Studio A.

Kan alltså helt klart rekomendera denna fotobok från önskefoto, så sjukt snyggt! :)
Ni kan även se hela fotoboken på genom att trycka här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback