Om mig!

Sara heter jag och är en glad tjej som föddes 1992 och är uppvuxen i lilla Tranås i småland. I juni 2011 så flyttade jag upp till pojkvännen i Alunda som ligger utanför Uppsala. Där försöker jag nu ta mig fram som fotograf. 

När jag gick i skolan så gick jag medieprogrammet med samhällsgrund och inriktning på Foto och Grafiskkommunikation på Anders ljungstets gymnasium i Linköping. 

Sen jag tog studenten har jag gjort lite olika saker som t.ex. frilandsat som fotograf på The Studio och varit med och gjort Sonysfotoskola på Sony DIME tour.
Just nu jobbar jag som Bostadsfotograf och har en liten fotostudio i centrala Alunda. 

Jag håller även på mycket med mitt andra stora intresse som är bilar och racing och kombinerar det gärna med fotograferingen. Eftersom jag är funktionär i motorsportsklubben SSK så håller jag ofta hus på vår hemmabana Kinnekulle Ring i Götene under sommrarna och ni ska inte bli förvånade om ni möter mig ute i rallyskogen med kameran i handen någon gång heller. 

Det var lite om mig om ni undrar något mer så är det bara att höra av er.

Kontakt: [email protected]

För information om priser besök min hemsida: SBphoto.se

Trackback