27 april 2009



Vår Vår Vår Vår ! =)
Så underbart väder är det idag, vill bara ut o sola ju !
Helgen har varit underbar den också, älskar verkligen den dära tokstollen vid namn Andreas. ;)
I skolan idag har vi inte gjort så jättemycket är typ klara med utställningen vi gör på foto nu :) Vi ska bara sätta upp allt så ni Ljunkan elever får ju komma och titta ;) På onsdag ska den bli klar.
Efter skolan drog jag och fotade de extremt söta Körsbärsträden som blommar nu. Har faktiskt inte redigerat bilden, det är inte ofta det kommer in oredigerade bilder här på bloggen =P. Det ända jag har gjort är att ha förminskat bilden och lagt dit loggan.
Ne nu väntar solen så nu ska jag ut, nya designen kommer kanske upp ikväll oxå, ha det bra =) ♥

Kommentarer
Postat av: Morbror Lasse

Haha jag tänkte på dig när jag cyklade förbi just de träden idag. Att de måste du bara fota !! och så gör du det, Grymt

Postat av: Katrin

jättefin bild :-)

2009-05-02 @ 22:34:50
URL: http://dberndt.blogg.se/
Postat av: lisa

fuuuusk, här i Kiruna har vi fortfarande lite snö kvar och INGET blommar ännu...

2009-05-08 @ 17:39:00
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback