Fjällen i morgon ! =)

Igår pratade jag om racing på mediekunskapen, fick MVG blev ganska chockad för tyckte inte det gick så jättebra.

Men guuud vad jag saaknar alla !!! Kom och tänka på en video jag la in på min gamla blogg med bilder från racingseasongen 2007, klicka --->HÄR<---  för att komma till den. Åhh saknar alla. <33

Nu sitter jag och ska ha text, ska skriva nån insändare och en recension om teatern vi såg på för ett tag sen. Efter det har vi lunch sen har vi estet sen slutar vi och jag ska till Uppsala =D. Och i morron bär det iväg till fjällen. Så nu och på bussen är sista gången jag har internet. Ska nog skriva ett litet "inlägg" varje kväll sen publicerar jag det på söndag när jag kommer hem. :) Får se om det kommer lite bilder på Jennifer och kanske något mer på Rebecka här innan bloggpausen det beror lite på hur internet är på bussen. 

Är tillbaka dästa söndag den 15e, med massa uppdateringar =)

Ha en bra vecka ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback