Tisdag 26 maj 2009

Vilka underbara dagar det har varit nu ju, har verkligen kännts som sommar ! :)
Igår var jag på stan i lkpg en liten sväng med Lovisa och sen när jag kom hem så låg jag och solade en stund :)
Idag har jag också varit på stan efter skolan fast i stan med Ida vi gick och fikade på gotteriet och lite mys mys :) Själv har jag inte shoppat något förutom kladdkaka idag för pengarna kommer nästa vecka... =P
Nu är det underbara vädret slut verkar det som och det är väl nu det är svensk sommar på riktigt för det har regnat massor.
På torsdag ska jag och kolla på hus inne i stan, mamma och dom ska kanske flytta in till stan från sommen. Hmm tror faktiskt inte jag vill flytta ifrån sommen så hoppas att det finns massa dåliga saker med huset ! Trivs faktiskt bra i sommen, tycker nog trotts allt att det är en ganska mysig liten håla :P

Btw. Kl. 20.00 idag är det säsongsavslutning på NCIS, sorgligt älskar juh den serien =( Aja ännu ett bevis på att det börjar närma sig sommaren så så dåligt är det väl inte =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback