Fredag 22 maj 2009

Idag blir det bara slappa hela dagen ska göra lite skolarbete också sen kanske skicka in en barnbok som jag skrev till svenskan för et tag sen till något bokförlag... Många har tjatat på att jag ska göra det så varför inte? Jag har juh inget att förlora på de.
I morron ska jag fota mitt kusinbarns dop och sen på söndag ska jag på dopmiddag så resten av helgen är planerad. Sitter och väntar på att ett mail ska komma med tider och datum lite mer exakt på när jag ska jobba i sommar så man kan planera lite mer, lär juh bli raceweek och förhoppningsvis dalarna men hoppas verkligen på att det blir grönan också, för vill prova insane, älskar bergodalbanor :P
I övrigt så saknar jag min pojkvän alldeles för mycket! Hatar att vara iväg från honom så långa stunder! Usch sånt är jobbigt, ser fram emot att träffa honom nästa helg...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback