STCC - finalen


Tommy Rustad tog hem segern i STCC 2009


Woho hemkommen från stcc finalen nu... :) Kul var det men det var riktigt kallt så tar mig lite varm oboy nu, mumma :) Måste säga GRATTIS till Richard Trange som tog sin fjärde seger i rad i JTCC och kom trea totalt i serien, grymt bra!!! =)
Dagen var iaf jättekul träffade massa roligt folk. Ser verkligen fram emot nästa helg och ssk-finalen nu. Dock är jag inte allt för nöjd med min kamera eller det är inte kamerans fel men har juh inget zoom objektiv som räcker så långt så blev helt klart bättre bilder med min lilla gamla kamera som jag som tur var hade med mig. Stod med ena kameran på ena armen och andra på den andra armen. Kanske inte bara är kameran utan att jag är van vid att stå på banan och fota men nu stod jag juh i publiken så det är juh inte så jättekonstigt att jag inte är allt för nöjd men men. Kunde inte bestämma mig vilken kamera jag skulle använda så blir nog en blandning av bilder från båda kamerorna som kommer upp sen, bilden över är tagen med min gamla kamera.


Kommentarer
Postat av: Morbror Lasse

Jasså, proffset är ute igen. ;)

Snart har du väl 3 kameror runt halsen, fniss.

Vilken tur att du hade med din gamla kamera.

Vågade du inte ta med mitt objektiv? - fegis ;)



Bilden du tog är i allafall skitbra !!

2009-09-26 @ 21:12:05
URL: http://lasseochnoy.blogspot.com/
Postat av: Sara

Din blogg fungerade inte att kommentera på så skriver svaret här:

Haha jo hade det objektivet men det var inte tillräckligt med zoom ändå, kom långt ifrån och då ville den inte riktigt hänga med i fokuset på bilarna så mycket :( Men några bra bilder blev det med den kamrean också :)

2009-09-26 @ 21:46:48
URL: http://sarabrehmer.blogg.se/
Postat av: jens

Hej Sara!



Tack för din kommentar=).. Ibland blir man bara less på saker.

Och då måste man ta ett break och gör annat.



Dock kommer bloggen finnas kvar om det händer nåt jätteskoj.

Ha en jättebra helg.

// Jens

2009-09-27 @ 10:50:06
URL: http://www.jeebeephoto.se
Postat av: Christine

Svar: Tack vad snäll du är:)

Det är inte så svårt. Jag har mkt kvar att lära.

Ser på dina foton och bilder att du verkligen har talang. Kämpa på:)

2009-09-27 @ 14:47:05
URL: http://dissys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback