Idag har jag fått hämta post ! :)

Detta fick jag ett sms om att jag skulle hämta ut idag, perfekt innan testhelgen som är nu i helgen och inför racingseasongen. Även perfekt inför kolmården som vi ska till med skolan nästa vecka. Vi ska vara press och fota, skriva och filma när youth summit har nån grej där med människor från hela värden som är där och gör olika aktiviteter.
Aja det jag fick i brevlådan var i alla fall ett nytt objektiv för de som inte förstått det. Ett zoomobjektiv Sigma 70-300mm med makro på. Blir nog jättebra tar kanske lite tid att vänja sig vid det bara. Det stor skillnad att använda mitt lilla ljusstarka 50mm som jag brukar göra mot det här tunga objektivet som inte alls är lika ljusstark, har nog blivit lite bortskämd med mitt lilla objektiv tror jag.
Kom fram till att jag måste uppdatera lite på min kamerautrustning sen jag gjorde den sidan har jag inte uppdaterat den men har skaffat betydligt mer saker. Får göra det nån gång nästa vecka om jag hinner.

Måste säga att jag tycker cyberphoto är så söta när de lägger ner godis i paketen man får hem.

Kommentarer
Postat av: Neha

Gud vad kul:D

2010-04-16 @ 10:13:19
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Morbror Lasse

Fin Fint !!

2010-04-16 @ 18:53:14
URL: http://lasseochnoy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback