Bildlöst...

Oj nu blev det lite bildtorka som gällde men har varit lite småsjuk så det är därför. Idag har min näsa varit CRAZY! Igår så hade jag ont i huvudet och sen spände det på något sätt över näsan trött var jag också, när jag kom hem sov från 5 till 8 sen gick jag upp en liten stund sen la jag mig igen och ändå lyckades jag försova mig idag.
Aja på tåget idag hände något som knappt hänt sen jag gick på dagis, jag började blöda näsblod. Det var inte så jättemycket och gick över ganska fort så det var väl lugnt men sen när jag kom hem så var jag tvungen att springa till handfatet för det bara rann, stod hur länge som helst, det bara droppa helt SJUKT.
Det bra är väl att jag inte har nån spänning över näsan längre eller i alla fall inte lika mycket.
Planerar en lite galen fotografering snart också Erika har gått med på att bli fotograferad vilket jag aldrig trodde hon skulle våga men det ska bli grymt kul. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback