Ses på måndag...

Nu ska jag iväg på race igen. Hinner inte uppdatera nånting här ju. Just nu är det så mycket men sen när skolan är slut så lovar jag att det blir bättre. I helgen bär det i alla fall iväg till kullen för ytterligare ett race med allt underbart folk, det gillar vi starkt! =D Tillbaka på måndag/tisdag :)

Varning inget intressant alls egentligen...
Har fått reda på att jag har fått VG i matte B idag och jag är grymt nöjd med det kan jag lova. Haft VG på allt inklusive nationella bara ett prov som jag inte hade VG på, det hade jag MVG på. Kalla det skryt om ni vill men jag är grymt stolt i alla fall så ville bara skriva de.
Haha där fick ni som inte trodde att jag kunde matte i 3an-5an när jag var i liten grupp ;). Tycker det är sjukt fel egentligen att de placerar barn så. Visst det kanske fanns en anledning i 3an eller 2an när de nu var de satte mig där men i 5an så bara sölade det ju ner mig att vara i liten grupp.
Ne nu ska jag soova iaf. Känns skönt att bevisa för några gamla lärare som inte direkt var mina favoriter att jag klarar mig mycket bättre utan dom ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback