JTCC

JTCCn är lite av en favoritklass eftersom jag känner ganska många som kör där. Här är i alla fall lite bilder från JTCC-finalen. Haha även fast jag har spenderat ganska många år med racing nu tycker jag fortfarande det ser så kul ut när däcken lyfter i svängarna vilket kanske syns på bilderna. :P

Nu är jag i alla fall hemma efter en underbart kul helg på kinekulle, SYND att det var den sista för i år. Kommer att sakna alla så sjuuukt mycket ! =/
Lovar att det ska komma lite annat än racingbilder ett tag nu även fast jag har endel kvar från stccn och testhelgen så kan det ju vara lite kul med variation... Men har inte bestämt mig om hur mycket jag ska visa av mitt projketarbete på bloggen än och det är ju mest det jag håller på med just nu. :P


Ingen logga på bilderna men alla bilder är tagna av mig och är copyright skyddade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback