Emilia #2, "Modell för ett tag"


Modell: Emilia Smink: Alexandra Hår: Linn Fotograf: Jag

Över är lite flera fina bilder på Emilia.

Nu håller jag och Andreas på att göra lite extra fint här i lägenheten :) Idag har vi köpt lite ramar och hyllor som ramarna ska vara på och i veckan ska vi köpa nytt soffbord och matta. Jag har även möblerat om i köksskåpen så att alla nya saker(julklappar) ska få plats. Jag måste nog säga att jag är lika nöjd som lillasyster med julen och födelsedag, vi har fått det vi önskat oss och betydligt mer än förväntat så TACK ALLA! :)
Vi har fått massor av saker till lägenheten och köket som bland annat byrå till sovrummet, kaffetermos, muggar, glas, vinkaraff och stavmixer. Jag har även fått bland annat massor av kläder, smink, presentkort och pengar så att jag nu har råd att köpa mitt löpband som jag önskat mig(blir nog dock ett annat löpband än tänkt efter att pratat med han på sportaffären då jag vill kunna springa lite inte bara gå, dock så går inte det lika lätt att fälla ihop men vi får se ur vi löser det).

Kommentarer
Postat av: MissMian

Bra att du är nöjd. Gillade Andreas termosen och glasen?

2011-12-29 @ 09:25:06
URL: http://missmian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback