En bild på vackra Linda


Modell: Linda Fotograf: Jag

En bild från Lindas bal, hon var så extremt vacker!!! Nu är jag vid Uppsala i vår lilla lägenhet i Alunda. Idag är jag ledig så jag ska försöka hinna med att sitta och redigera lite bilder samtidigt som jag ska tvätta, göra mat och städa iordning lite här, det ser ut som ett bombedslag i denna ungkarlslya som det är just nu ;). Längtar tills jag har fått hit en hylla och ett skrivbord som pappa lackerar just nu. Dock kommer det dröja ett tag tills vi har möjlighet att köra hit allt. Efter att Andreas slutat jobbet idag så ska vi åka och titta på en soffa, vi skulle beställt en som båda tyckte väldigt mycket om häromdagen men den var alldeles för stor kom vi fram till sen så nu får vi leta vidare och efter det är det att åka till Thuns och shoppa lite som gäller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback