Speedway

Idag var det speedway igen men vi var faktiskt inte där. Första hemmamatchen på hela säsongen vi missar och det är den som är gratis hehe :P Men kan summera skrällmatchen som var förra gången vi var på speedway istället genom de två bilderna här över. Rospiggarna vann överlägset 69-21 har jag för mig... Då kan jag tillägga att 15poäng är nästan det minsta man kan få(man kan få mindre men det ska mycket till innan det).
Har fotograferat några hus nu också lite testbilder o övat med den nya utrustningen och skickat iväg till redigerarna(är inte jag som redigerar bostadsbilderna). Är lite läskigt att lämna det i andras händer men jag tycket att det blir bra! :) Tänkte visa några testbilder sen någon dag framöver. I helgen så bär det av till Tranås och då får faktiskt masten följa med så ska jag öva lite mer på höghöjdsfotograferingen :D Jag har även en barn o familjefotografering på söndag så blir inte mycket till helg för mig i Tranås men ska bli kul att försöka hinna träffa lite folk och självklart min underbara lillasyster i alla fall! :)
BTW. Ser min blogg konsig ut för er också? Den ser jätteskum ut i min macdator helt plötsligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback