Shopaholic nästa ? ;D


Haha de är ju bara för söta mina små tjejer...! :)


Heh ne det är nog ingen risk att denna "snåla" smålänningen skulle bli men man börjar undra. I söndags var jag och handlade upp några av mina presentkort från i julas och kom hem massor av nya kläder.
Igår gick jag och spontanköpte en födelsedagspresent till Smilla hihi tjejen kommer att bli sååå glad! Och idag eller i morgon så ska jag kanske in till stan och handla upp många tusenlappar, blir nog ett löpband och ett terrarium! :)
För två veckor sen så handlade vi nytt soffbord och matta till det och nån gång under denna månaden kanske jag ska köpa en 27" mac-dator också, jag kommer att bli pank! :o (datorn är i och för sig till företaget så det är inte från mina pengar på samma sätt)
Mat kanske jag ska handla lite idag oxå, men efter att ha läst vad jag nyss skrev så kanske vi får leva på nudlar resten av månaden. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback